tisdag 24 augusti 2010

Det finns att läsa…

Det finns givetvis en massa information att läsa om operationen Gastric bypass på nätet.

På Wikipedia kan man läsa vad som händer före och efter en operation.

På den här sidan MissMaddis berättar en tjej som själv gjort en operation för många år sedan hur det var och vad som har hänt med henne sedan dess.>>

Här hittade jag också en blogg om en tjej som gjort operationen, Nena >>

Och här, ytterligare en tjej som har opererats och berättar om hur det var>>

2 kommentarer:

  1. Intressant! Och bra att du "läser på" och ser vad andra har för erfarenheter av den resa du ser fram emot och snart skall vara med på. Man kan säkert snappa upp mycket nyttigheter på det sättet tror jag.
    Nu är vi inne på vår 4:e LCHF-dag och det rullar på bra. Inte hungrig alls och huvudvärken blir lite mindre dag för dag.. ; ) Sötsugen är jag inte direkt heller och det trodde jag verkligen att jag skulle vara den här gången så mycket "skit" som vi ätit under sommaren... : / Än så länge går det alltså bra och jag är himla glad för det. För jag är inte riktigt i skick för att "ha karaktär" osv just nu.. ; )
    Stora KRAMEN till dig.

    SvaraRadera
  2. Mmm… kunde nog läsa på ännu mer. Men tar en sak i taget.
    Ni är duktiga som håller på med er LCHF! Heja er!!! Önskar jag kunde haka på det också, men det känns oöverstigligt när man är ensam om det i familjen. Det gäller att välja sina "strider".

    SvaraRadera