måndag 8 november 2010

Äntligen hemma!

I morse åkte jag tåget från Uppsala till Göteborg och nu är jag äntligen hemma - i min egen soffa. Kan gå på min egen toalett, äta mat när jag själv vill. Inga konstiga rumskamrater, dofter, eller något annat som hör till sjukhuset. Jag är hemma!!!!

Nu skall jag bara ta det riktigt, riktigt lugnt de två veckor som jag är sjukskriven. Inte vara på dator, inte använda jobbtelefonen osv. Lugnt, sova, promenera, se TV och hämta krafter.

Bli kompis med hur man skall äta och bete sig, få vardagen att fungera. Det är målet för de kommande två veckorna.

2 kommentarer:

  1. Grattis till hemkomsten! Vad skönt för dig.
    Kram från Marie i rummet intill

    SvaraRadera
  2. Yahoo! Du är HEMMA igen : ) Låter mycket klokt att ta de här två veckorna till att känna in sakernas tillstånd i luuugn och rooo... Låta allt falla på plats. En stor varm KRAM till dig från mig!

    SvaraRadera