måndag 4 oktober 2010

Om en vecka…

Idag har jag vägt och mätt mig. Det går neråt - jag skall sammanfatta siffrorna sedan. Jag har också pratat med Uppsala idag - fick för mig att ringa för att höra hur det var med kön. Fick beskedet att eftersom jag hade varit där i juni (jag som fick för mig att det var i maj… aj, aj) så fick jag vänta 6 månader från det. Det vill säga i december.

Men för 1/2-timme sedan ringde sköterskan och berättade att hon fått ett återbud på måndag! Hon undrade om jag ville ha det. Eftersom jag hade ringt henne i morse och sagt att jag gick på pulver. Jag pratade med maken och sen har jag ringt och tackat ja. Så på måndag skall jag opereras.

Nu känns det upp och ner och fram och tillbaka. Har just beställt tågbiljetter osv. Måste planera och fixa med olika saker så att det funkar för mig att vara borta. Åker upp till Uppsala redan på fredag och skall då träffa narkosen. Sen läggs jag in på söndag kväll. Jag stannar i Uppsala över helgen.

Nu måste jag skynda mig iväg på ett möte. Jag återkommer med mer information.

2 kommentarer:

  1. Wow! Här händer det grejor märker jag!!! Så himla jättespännande!! Jag håller alla tummar jag har för att du kommer iväg och med ett lugnt och rofyllt hjärta får gjort din operation. Ser fram emot att få mer info!!!
    Bamsekram till dig!

    SvaraRadera
  2. Grattis! Vad skönt att det nu äntligen blir av! :D Jag håller mig uppdaterad genom din resa via bloggen, men hör gärna av dig mailledes om du känner att du vill!
    Hälsningar
    /d...

    SvaraRadera