söndag 26 december 2010

Jag kom i dem!

Idag testade jag mina shorts, som jag inte kom i i somras, igen. Som jag skrev här>> så kunde jag ju inte få på mig dem förut - men idag kunde jag både dra upp dragskedjan och knäppa knappen. De satt ju inte så himla löst - men det är inte shortsväder ännu, så det gör inget. När det är shortsväder - då skall de sitta perfekt! (Kanske till och med för stora?)

Och shortsen som jag var tvungen att köpa och använda i somras (som jag slet ut så att jag fått lappa och laga…) de sitter så löst att jag blir tvungen att använda både skärp och hängslen.

Det är svårt nu under julhelgen känner jag. Det är så mycket godsaker framme hela tiden och det finns en så stark vana att bara stoppa saker i munnen. Men… nej… det blir inget med det. Det är så skönt att bara låta bli.

Lite tråkigt att jag blir så mätt så fort - det gäller verkligen att välja vad man vill äta på julbordet. Men det är ju precis som det skall vara och jag är så glad och nöjd med att fungerar så bra.

1 kommentar:

  1. Världens största GRATTIS till dig som kom i shortsen igen! Du är sååå redig!
    Heja, heja, heja! : )
    God fortsättnings-KRAM till dig från mig.

    SvaraRadera