Det här är jättebra tycker jag. För oss som gått ner i vikt - men ändå inte är storlek 34 eller så, så är det viktigt att vi också får fina kläder, att få visa att vi trivs i våra kroppar och mår bra. Man kanske skulle söka…?KappAhl säger sig ha en klart dominerande marknadsandel på 12 procent när det gäller kläder med större storlekar.KappAhl söker större modeller
Reklamknepet: En modelljakt för kvinnor med storlek 44 och uppåt.
KappAhl söker större modeller som en hyllning till klädkedjans XLNT-kollektion som fyller 15 år.
Modelljakten XLNT Model Search är ett reklamknep för att uppmärksamma kollektionen och öka försäljningen ytterligare. Tävlingen sker i samarbete med flera modetidningar i Sverige (tidningen Amelia), Norge, Finland och Polen.
Kandidaterna röstas fram både genom en jury och genom en "folkets röst” via hemsidan.
– Med tävlingen vill vi lyfta fram XLNT och samtidigt hylla kvinnan som trivs med sin kropp och sina kurvor. Tävlingen har fått stor uppmärksamhet i sociala medier, många är engagerade och många uppmanar vänner och bekanta att rösta, meddelar KappAhl.
– En del av KappAhls sortiment har alltid varit och kommer även framöver att vara dedikerat större storlekar.
KappAhl valde i våras Holy Diver som ny reklambyrå efter Forsman & Bodenfors.
lördag 28 juli 2012
XLNTa modeller
Läser att KappAhl söker större modeller till sin serie XLNT. Så här skriver Resume:
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar