måndag 2 april 2012

Sarah och Samuel

Såg ni på "Så ska det låta" igår? Det gjorde jag. Och var så himla imponerad av Sarah Dawn Finer och Samuel Ljungberg. De två är ju en fullständig fullträff.


Sen är ju Sarah så himla snygg. Och bär upp sin kropp så fantastiskt! Det är härligt att se hur väl hon trivs i sin kropp och hon har alltid så snygga kläder.

Jag skulle önska att även jag kunde vara så säker med min kropp. Den känns närmare som om den sviker mig. Brösten är som tomma påsar. Magen hänger. Gäddhäng på överarmarna. Gropar i låren och alldeles för mycket fett. Trots en viktminskning på 46 kilo.

Träningen fortsätter jag med. Jag håller särskilt på att träna armar, axlar och mage - samt kondition. Jag hoppas att det ska ge resultat så småningom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar