fredag 22 november 2013

Kameran lägger på…

Jag har sett mig själv på bild flera gånger de senaste dagarna. Oj… säger bara att nu är det dags att ta tag i vikten igen! Detta var inte roligt.

Visserligen har jag sett det på vågen. Visserligen har jag känt det på kläderna. Men jag har förträngt det. Nu har jag sett det! Det här går inte längre.

Jag har också fått nya representativa uppgifter som gör att jag faktiskt måste (och framförallt VILL) göra något åt det här nu.

När det gäller cancern så kliar det i såret, känns lite öm, men det gör inte ont.

Jag har varit uppe i Uppsala på ett möte större delen av veckan och bott på hotell. Det har gått bra även om jag har varit lite trött. Nu var det väldigt skönt att komma hem till sin egen säng och sova.

Jag har fått kallelsen till mitt återbesök. Jag ska dit den 5 december. Då får jag veta om det blir någon mer behandling förutom strålningen. Jag tror inte själva insikten om att jag har cancer riktigt har landat. Jag vet inte om det kommer att göra det. Kanske när jag får behandlingarna. För då känner man väl sig ännu sjukare än nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar